2021 – 2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
KAVAKLIDERE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU ALANLARI
06.10.2022 – 13.10.2022
TÜRK MÜZİĞİ KORO ÇALIŞMASI
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve
Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre müzik alanı öğretmeni olarak
atananlardan Türk Müziği Konservatuarı mezunu olanlar, bu alanlarda Hayat Boyu
Öğrenme Kurumlarındaki öğretmenler ve kadrolu usta öğreticiler,
2. Türk Müziği Konservatuarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri
3. Resmî kurumlarda çalışanlardan Türk Müziği Konservatuarı mezunları,
4. Türk Müziği Konservatuarı mezunları.
5. Bu koşulları sağlayamayan öğretmen bulunamadığı takdirde Talim ve Terbiye Kurulu
Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına
İlişkin Çizelgeye" göre müzik müzik öğretmeni olarak atanan öğretmenler.
BAĞLAMA (BOZUK DÜZEN)
Kurs programının uygulanmasında öncelik sırasına göre;
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama
ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre, Müzik öğretmeni olarak
atananlar; öğretmen bulunamaması durumunda öğretmen olarak atanabilecek
nitelikte olanlar,
2. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama
ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge" ile Müzik Alanına kaynak teşkil eden
yükseköğretim programları / fakülte mezunları,
3. Müzik Alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında görevli öğretim
üyesi, öğretim görevlileri,
4. En az lise mezunu olup, en az 1 yıl (eğitim öğretim yılı) bağlama eğitimi aldığına
veya bağlama eğitimi verdiğine ilişkin belgeye sahip olanlar,
5. Yöresinde mahalli sanatçı olarak tanınan kişiler veya bu çalgının kaynak kişisi
olarak bilinenler.
ROBOTİK YAZILIM VE KODLAMA ATÖLYESİ
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına ve Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği'ne
göre Bilim ve Sanat Merkezlerinde görev yapan Bilişim Teknolojileri ve Teknoloji
Tasarım öğretmenleri, Fizik öğretmenleri,
2. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına ve Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği'ne
göre Bilim ve Sanat Merkezlerine görev yapan tüm öğretmenlerden MEB
Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü tarafından merkezi olarak düzenlenen
Robotik Yazılım ve Kodlama kursunda en az bir eğitim öğretim yılı eğitim
aldığını belgelendirenler,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına göre atanan Bilişim Teknolojileri, Teknoloji
Tasarım ve Fizik Öğretmenleri,
4. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına göre atanan tüm öğretmenlerden MEB
Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğü tarafından merkezi olarak düzenlenen
Robotik Yazılım ve Kodlama alanında en az bir eğitim öğretim yılı eğitim
aldığını belgelendirenler,
5. Bilişim Teknolojileri alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında
görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri, öğretmen/eğitici olarak görevlendirilir
BLOK TABANLI ROBOTİK VE KODLAMA
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Bilişim
Teknolojileri;
a. Alan öğretmeni olarak atananlar;
b. Emekli alan öğretmenleri,
c. Alan öğretmeni olarak atanabilecek nitelikte olanlar,
2. Bilişim Teknolojileri alanında/alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim
kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile ve Bilişim Teknolojileri
alanında/alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları/fakülte
mezunları,
4. Bilişim Teknolojileri ile ilgili önlisans programlarından mezunu olup alanında
en az 1 yıllık meslek deneyimi olduğunu belgelendirenler,
5. Mesleki ve Teknik eğitim veren ortaöğretim kurumlarının Bilişim Teknolojileri
alanı mezunu veya bu alanda asgari dördüncü seviyede eğitim almış
olanlardan en az 3 yıllık mesleki deneyime sahip olduğunu belgelendirenler.
METİN TABANLI ROBOTİK VE KODLAMA
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Bilişim
Teknolojileri;
a. Alan öğretmeni olarak atananlar;
b. Emekli alan öğretmenleri,
c. Alan öğretmeni olarak atanabilecek nitelikte olanlar,
2. Bilişim Teknolojileri alanında/alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim
kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile ve Bilişim Teknolojileri
alanında/alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları/fakülte
mezunları,
4. Bilişim Teknolojileri ile ilgili önlisans programlarından mezunu olup alanında
en az 1 yıllık meslek deneyimi olduğunu belgelendirenler,
5. Mesleki ve Teknik eğitim veren ortaöğretim kurumlarının Bilişim Teknolojileri
alanı mezunu veya bu alanda asgari dördüncü seviyede eğitim almış
olanlardan en az 3 yıllık mesleki deneyime sahip olduğunu belgelendirenler.
TEMEL ROBOTİK VE KODLAMA
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Bilişim
Teknolojileri;
a. Alan öğretmeni olarak atananlar;
b. Emekli alan öğretmenleri,
c. Alan öğretmeni olarak atanabilecek nitelikte olanlar,
2. Bilişim Teknolojileri alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim
kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile Bilişim Teknolojileri
alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları/fakülte mezunları,
AİLE OKULU
Aile Okulu Kurs Programı'nı (Veliler İçin), Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü veya Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü tarafından verilen Aile Okulu Eğitici Eğitimi sertifikasına sahip olanlar uygular.
MANTIKSAL PROGRAMLAMA
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders
Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre; Bilişim Teknolojileri veya Matematik alan
öğretmeni olarak atananlar;
2. Öğretmen bulunamaması durumunda bu alanlara öğretmen olarak atanabilecek nitelikte
olanlar,
3. Bilişim Teknolojileri veya Matematik Alanlarına kaynak teşkil yükseköğretim kurumlarında
görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
4. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders
Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge" ile belirlenmiş olan Bilişim Teknolojileri veya Matematik
Alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları fakülte mezunları,
BULANIK MANTIK
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders
Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre; Bilişim Teknolojileri veya Matematik Alan
öğretmeni olarak atananlar;
2. Öğretmen bulunamaması durumunda bu alanlara öğretmen olarak atanabilecek nitelikte
olanlar,
3. Bilişim Teknolojileri veya Matematik Alanlarına kaynak teşkil yükseköğretim kurumlarında
görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
4. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders
Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge" ile belirlenmiş olan Bilişim Teknolojileri veya Matematik
Alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları fakülte mezunları,
UZMAN SİSTEMLER
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders
Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre; Bilişim Teknolojileri veya Matematik alan
öğretmeni olarak atananlar;
2. Öğretmen bulunamaması durumunda bu alanlara öğretmen olarak atanabilecek nitelikte
olanlar,
3. Bilişim Teknolojileri veya Matematik Alanlarına kaynak teşkil yükseköğretim kurumlarında
görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
4. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders
Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge" ile belirlenmiş olan Bilişim Teknolojileri veya Matematik
Alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları fakülte mezunları,
GÖRÜNTÜ İŞLEME
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders
Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre; Bilişim Teknolojileri veya Matematik Alan
öğretmeni olarak atananlar;
2. Öğretmen bulunamaması durumunda bu alanlara öğretmen olarak atanabilecek nitelikte
olanlar,
3. Bilişim Teknolojileri veya Matematik Alanlarına kaynak teşkil yükseköğretim kurumlarında
görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
4. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders
Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge" ile belirlenmiş olan Bilişim Teknolojileri veya Matematik
Alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları fakülte mezunları,
SES İŞLEME
Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders
Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre; Bilişim Teknolojileri veya Matematik alan
öğretmeni olarak atananlar;
2. Öğretmen bulunamaması durumunda bu alanlara öğretmen olarak atanabilecek nitelikte
olanlar,
3. Bilişim Teknolojileri veya Matematik Alanlarına kaynak teşkil yükseköğretim kurumlarında
görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri
4. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders
Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge" ile belirlenmiş olan Bilişim Teknolojileri veya
Matematik Alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları fakülte mezunları,
CENAZE HİZMETLERİ
. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan Öğretmenlik Alanları, Atama
ve Ders Okutma Esaslarına göre atanan "İmam-Hatip Lisesi Meslek Dersleri" ile
"Din Kültürü ve Ahlâk Bilgisi" olan öğretmenleri,
2. Yukarıdaki alanlara kaynaklık eden yükseköğretim programı/fakülte mezunları,
3. İlahiyat ön lisans mezunları,
4. İmam Hatip Lisesi mezunları,
MATEMATİKSEL YETKİNLİK VE FEN VE TEKNOLOJİDEKİ TEMEL YETKİNLİKLER
1. Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı'nca yayımlanan Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına göre atanan matematik yetkinlik
alanında ilköğretim matematik, matematik, fen ve teknolojideki temel
yetkinlik alanında ise fen bilimleri/fen ve teknoloji, fizik, kimya / kimya
teknolojisi ve biyoloji alan öğretmenleri görev almalıdır.
2. İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Matematik Öğretmenliği, Matematik,
Matematik-Bilgisayar ve Fen Bilgisi Öğretmenliği, Fizik Öğretmenliği, Fizik
Bölümü, Fizik Mühendisliği, Kimya Öğretmenliği, Kimya, Kimya
Mühendisliği, Biyoloji Öğretmenliği, Biyoloji, Moleküler Biyoloji ve Genetik
bölümü mezunları görev alabilirler.
ETKİLEŞİMLİ VE ELEŞTİREL OKUMA
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve
Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Türkçe, Türk Dili ve Edebiyatı alan
öğretmeni olarak atananlar, bu alanlarda Hayat Boyu Öğrenme Kurumlarındaki
öğretmenler ve kadrolu usta öğreticiler,
2. Türkçe, Türk Dili ve Edebiyatı alanına kaynak teşkil eden yüksek öğretim kurumlarında
görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
3. Resmi kurumlarda çalışanlardan Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan
"Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile Türkçe,
Türk Dili ve Edebiyatı alanında/alanına kaynak teşkil eden yüksek öğretim programları
/fakülte mezunları,
4. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve
Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile Türkçe, Türk Dili ve Edebiyatı
alanında/alanına kaynak teşkil eden yüksek öğretim programları/fakülte mezunları.
OKUL SERVİS ARAÇ SÜRÜCÜLERİ İLE REHBER PERSONELE YÖNELİK ÖZEL EĞİTİM BİLGİLENDİRME
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve
Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre, özel eğitim öğretmeni olarak
atananlar,
2. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve
Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge" ile özel eğitim Alanına kaynak teşkil eden
yükseköğretim programları/fakülte mezunları,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve
Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre, rehberlik öğretmeni olarak atananlar,
4. Alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim
görevlileri.
KADINA YÖNELİK ŞİDDET VE AİLE İÇİ ŞİDDETİN ÖNLENMESİ
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yeniden düzenlenen Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına göre atanan, Rehberlik, Psikoloji, Sosyoloji
Alanı öğretmeni olarak atananlar,
2. Öğretmen bulunamaması hâlinde bu alanlara öğretmen olarak atanacak
nitelikte olanlar,
3. Rehberlik, Psikoloji, Sosyoloji alanlarına kaynak teşkil eden yükseköğretim
kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
4. Rehberlik, Psikoloji, Sosyoloji Alanlarına kaynak teşkil eden yükseköğretim
programları / fakülte mezunları,
GERİ DÖNÜŞÜM VE SIFIR ATIK
1. Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama
ve Ders Okutma Esaslarına" göre atanan "Aile ve Tüketici Hizmetleri, Kimya / Kimya
Teknolojisi, Biyoloji, Fen Bilimleri/ Fen ve Teknoloji ve Fizik" alan öğretmeni olarak
atananlar, bu alanlarda hayat boyu öğrenme kurumlarındaki öğretmenler ve kadrolu
usta öğreticiler,
2. "Aile ve Tüketici Hizmetleri, Kimya / Kimya Teknolojisi, Biyoloji, Fen Bilimleri/ Fen ve
Teknoloji ve Fizik" alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında görevli
öğretim üyesi ve öğretim görevlileri,
3. Resmi kurumlarda çalışanlardan, Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından
yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge"
ile "Aile ve Tüketici Hizmetleri, Kimya / Kimya Teknolojisi, Biyoloji, Fen Bilimleri/ Fen ve
Teknoloji ve Fizik" alanında/alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim
programları/fakülte mezunları,
4. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından yayımlanan "Öğretmenlik Alanları,
Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge" ile "Aile ve Tüketici Hizmetleri, Kimya
/Kimya Teknolojisi, Biyoloji, Fen Bilimleri/ Fen ve Teknoloji ve Fizik" alanında/alanına
kaynak teşkil eden yükseköğretim programları/fakülte mezunları,
5. Yukarıda sayılan şartları taşıyan eğitimci bulunamaması durumunda "Hayat Boyu
Öğrenme Kurumları Yönetmeliğinin 26 ncı maddesinde belirtilen şartları taşıyanlar
arasından, Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı tarafından yayımlanan "Öğretmenlik
Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge"de yer alan tüm öğretmenlik
alanlarına kaynaklık teşkil eden yükseköğretim fakülte mezunları,
6. Yükseköğretim Kurumlarının "Çevre Mühendisliği" lisans bölümlerinden mezun olanlar,
7. Yükseköğretim Kurumlarının "Çevre Koruma ve Kontrol", "Çevre Sağlığı" ve "Çevre
Temizliği ve Denetimi" ön lisans bölümlerinden mezun olanlar
ÜRETİCİ YAZARLIK ATÖLYESİ
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve
Ders Okutma Esaslarına ve Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği'ne göre Bilim ve Sanat
Merkezlerinde görev yapan Türkçe öğretmenleri ile Türk Dili ve Edebiyatı Alanı
öğretmenleri,
2. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve
Ders Okutma Esaslarına ve Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği'ne göre Bilim ve Sanat
Merkezlerine görev yapan tüm öğretmenlerden MEB Öğretmen Yetiştirme Genel
Müdürlüğü tarafından merkezi olarak düzenlenen Üretici Yazarlık eğitimine yönelik en az
bir eğitim öğretim yılı kurs aldığını belgelendiren öğretmenler,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve
Ders Okutma Esaslarına göre atanan Türkçe Öğretmenleri ile Türk Dili ve Edebiyatı
Alanı öğretmenleri,
4. Türkçe ve Türk Dili ve Edebiyatı alanına, kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında
görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi (Anasınıfı)
Kurs programının uygulanmasında eğiticiler aşağıdaki öncelik sırasına göre görevlendirilirler; 1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Rehberlik Alanı a. Alan öğretmeni olarak atananlar; b. Emekli alan öğretmenleri, c. Alan öğretmeni olarak atanabilecek nitelikte olanlar,
2. Rehberlik Alanı kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile ve Rehberlik Alanı teşkil eden yükseköğretim programları/fakülte mezunları,
4. Diğer branş öğretmenlerinden; Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Projesi kapsamında formatörlük ve/veya uygulayıcı eğitimini almış olanlar öğretmen/eğitimci olarak görevlendirilir.
Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi (İlkokul)
Kurs programının uygulanmasında eğiticiler aşağıdaki öncelik sırasına göre görevlendirilirler; 1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Rehberlik Alanı
a. Alan öğretmeni olarak atananlar;
b. Emekli alan öğretmenleri,
c. Alan öğretmeni olarak atanabilecek nitelikte olanlar,
2. Rehberlik Alanı kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile ve Rehberlik Alanı teşkil eden yükseköğretim programları/fakülte mezunları,
4. Diğer branş öğretmenlerinden; Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Projesi kapsamında formatörlük ve/veya uygulayıcı eğitimini almış olanlar öğretmen/eğitimci olarak görevlendirilir.
Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi (Ortaokul)
Kurs programının uygulanmasında eğiticiler aşağıdaki öncelik sırasına göre görevlendirilirler; 1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Rehberlik Alanı a. Alan öğretmeni olarak atananlar; b. Emekli alan öğretmenleri,
c. Alan öğretmeni olarak atanabilecek nitelikte olanlar,
2. Rehberlik Alanı kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile ve Rehberlik Alanı teşkil eden yükseköğretim programları/fakülte mezunları,
4. Diğer branş öğretmenlerinden; Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Projesi kapsamında formatörlük ve/veya uygulayıcı eğitimini almış olanlar öğretmen/eğitimci olarak görevlendirilir.
Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi (Lise)
Kurs programının uygulanmasında eğiticiler aşağıdaki öncelik sırasına göre görevlendirilirler;
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Rehberlik Alanı
a. Alan öğretmeni olarak atananlar;
b. Emekli alan öğretmenleri,
c. Alan öğretmeni olarak atanabilecek nitelikte olanlar,
2. Rehberlik Alanı kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile ve Rehberlik Alanı teşkil eden yükseköğretim programları/fakülte mezunları,
4. Diğer branş öğretmenlerinden; Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Projesi kapsamında formatörlük ve/veya uygulayıcı eğitimini almış olanlar öğretmen/eğitimci olarak görevlendirilir.
Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi (Yetişkin Eğitimi 1)
Kurs programının uygulanmasında eğiticiler aşağıdaki öncelik sırasına göre görevlendirilirler;
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Rehberlik Alanı
a. Alan öğretmeni olarak atananlar;
b. Emekli alan öğretmenleri,
c. Alan öğretmeni olarak atanabilecek nitelikte olanlar,
2. Rehberlik Alanı kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile ve Rehberlik Alanı teşkil eden yükseköğretim programları/fakülte mezunları,
4. Diğer branş öğretmenlerinden; Türkiye Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Projesi kapsamında formatörlük ve/veya uygulayıcı eğitimini almış olanlar öğretmen/eğitimci olarak görevlendirilir.
ETKİN VE VERİMLİ SULAMA SİSTEMLERİ EĞİTİMİ
1. Talim ve Terbiye Kurulunun 20.02.2014 tarihli ve 9 sayılı kararı ile kabul edilen "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Tarım Teknolojileri a. Alan öğretmeni olarak atananlar;
2 b. Emekli alan öğretmenleri, c. Alan öğretmeni olarak atanabilecek nitelikte olanlar, 2. Tarım Teknolojileri /Tarım alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlileri,
3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge ile ve Tarım Teknolojileri /Tarım alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları/fakülte mezunları,
4. Tarım Teknolojileri alanı ve Tarımsal Yapılar ve Sulama ile ilgili ön lisans programlarından mezunu olup alanında en az 1 yıllık meslek deneyimi olduğunu belgelendirenler,
5. Mesleki ve Teknik eğitim veren ortaöğretim kurumlarının Tarım alanı mezunu veya bu alanda asgari dördüncü seviyede eğitim almış olanlardan en az 3 yıllık mesleki deneyime sahip olduğunu belgelendirenler.
TAEKWANDO (SARI KUŞAK)
1. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelgeye" göre Beden Eğitimi Alanı öğretmeni olarak atananlardan lisans veya lisansüstü eğitimi sırasında taekwondo dersi aldığını belgeleyenler, 2. Beden Eğitimi Alanında/Alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim kurumlarında görevli öğretim üyesi, öğretim görevlilerinden taekwondo dersi verdiğini belgeleyenler, 3. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığınca yayımlanan "Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına İlişkin Çizelge" ile Beden Eğitimi alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları/ fakülte mezunlarından lisans veya lisansüstü eğitimi sırasında taekwondo dersi aldığını belgeleyenler, 4. En az lise mezunu olmak kaydıyla Türkiye Taekwondo Federasyonu veya Gençlik Hizmetleri ve Spor Genel Müdürlüğü Eğitim Dairesi tarafından verilen en az 2. Kademe Taekwondo Antrenörlük belgesine sahip olanlar, 5. En az lise mezunu olmak kaydıyla taekwondo alanında milli sporcu unvanı almış olanlar
yukarıdaki kursları belirtilen şartları taşıyanlar görevlendirilir.
Adres:
Kavaklıdere Hükümet Konağı Zemin Kat
Telefon
02525927144